چگونه می توانید بدانید که آیا شما بیماری کلیه کردم و یا نه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه می توانید بدانید که آیا شما بیماری کلیه کردم و یا نه

چگونه می توانید بدانید که آیا شما بیماری کلیه کردم و یا NotAs همه ما می دانیم که سطح کراتینین نرمال متفاوت از مرد (0.5-1.5) و ماده (0.7-1.2) است، بنابراین اگر سطح کراتینین خود را بالاتر از آن است، شما باید مطمئن تشخیص بیشتر در زمان بنابراین برای جلوگیری از بیماری های بزرگ. اما قبل از رفتن به دکتر مراجعه کنید ما می توانیم تشخیص خشن توسط خودمان را.
چگونه می تواند شما را مطمئن شوید که آیا شما به بیماری کلیوی کردم یا نه؟
ابتدا شما نیاز به مطمئن شوید که آیا شما غذاهای بسیار با پروتئین بالا در یک زمان کوتاه خوردند، و یا رو یک عفونت و یا سرد و یا تب به تازگی، همه آنها ممکن است سطح کراتینین خود را در در حالی که افزایش می دهد. اگر شما تجربه چیزهایی که در بالا، شما نیاز به آزمون یک هفته بعد به تشخیص بیشتر.
پس از از بین بردن عامل غیر بیماری، شما نیاز به تماشای تغییرات روزانه خود را، اگر بسیاری از حباب در ادرار وجود دارد و آنها به سختی به ناپدید می شوند این بدان معناست که نشت پروتئین است، که یکی از علائم بیماری کلیوی هستند، شما نیاز به توجه به آی تی. اگر تورم در بدن شما مانند پلک، پا و صورت وجود دارد، شما نیز باید آن را از نزدیک نظارت. اگر هم برخی از علائم دیگر مانند ادرار شب افزایش خروجی وجود دارد، شما نیاز به پزشکان خود را در حال حاضر.
اگر هیچ نشانه دیگر وجود دارد و آزمون به عنوان خوانده شده GFR خود را و یا عملکرد کلیه طبیعی است، سپس شما نیاز بیش از حد نگران نباشید، سطح کراتینین خود را با غیر بیماری عوامل ناپدید کاهش خواهد شد. حتی آن است که توسط عوامل پاتولوژیک ناشی از، با سطح کراتینین 1.33، شما هنوز هم یک شانس برای دریافت بازیابی است.
اگر شما هر گونه مشکل در درمان بیماری کلیه و یا می خواهید به کنترل بیماری های کلیوی خوب، شما می توانید ایمیل به ما ارسال کنید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: